Onsdaq

En relativt slapp skoldag.
Tyskan, musiken, SO nr 1 , friskvården, SO nr 2, engelskan och datamatten gick som på räls.

Vår syo Sara Glaad har även varit och snackat lite med vår klass om det kommande gymnasievalet.
Dam-dam-daaaaa!

Vet ju inte riktigt vad jag vill men är rätt säker på en galopputbildning, helst utomlands.
Inte det att jag vill fly från Nybro, men utbildningarna är helt klart mycket bättre i andra länder eftersom sporten är större där.

Som ett led i att försöka få en bra utbildning så har jag även varit ute å sprungit idag. Båda skolorna jag har kollat på har en viktgräns så jag måste tappa eh endel.

Jag sprang inte långt, jag sprang inte snabbt och jag hade kunnat springa bättre.
Men jag sprang.
"Its a small step for mankind but a big step for me"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0