Orienteringsdag

Mitt insats idag var väl faktist rätt okej.  Jag kunde ha haft mycket bättre tid om jag inte klantat till det och sprungit tillbaka. Det är sånt som händer.

Jag sprang iaf merparten av min runda och det är ju beundransvärt tycker jag.
Särskilt som jag har extremt dålig kondis.

Korven såg lika äcklig ut som alltid men den smakade okej.
Orienteringsstafetten var riktigt jävla dålig.
Jag orkade inte (läs: ville inte) kämpa utan jag segade efter och lät Nickii sköta jobbet.
Sen fick vi sitta i, vad som kändes som en halv evighet, och frysa på nån kall stenlektare på pukevallen. Skit kul!

Så Amanda och jag roade oss med att kasta vindruvor på folk :D


Det hände ju såklart mycket mer men endel av det är inte intressant, andra delar är rent ut sagt patetiska och det mesta är helt enkelt oviktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0