Polen

Skulle antagligen kunna skriva ihop en detaljerad redovisning av  vad vi gjorde i polen men jag tror inte det skulle vara särskilt intressant för er - de flesta som läser var ju med.
Men ni som inte var med får iaf en punktlista.

Onsdag:

* Åkte från nybro vid 6.
* Spydde precis när vi kom till Karlskrona.
* Seeegade på båten i typ 8h
(hade även lektioner)
* Åkte buss till hotellet.
* Dampade loss där.


Torsdag:

* Åkte till Westerplatte
* Åkte till Stutthof
       FY FAN !
* Åkte till ett "shoppingcenter"
(fanns typ ingenting! )
* Båten
* Dansade gärnet på dansgolvet
* Undvek peddon
* Diskuterade försvarstekniker om peddo skulle komma
* Spelade kort


Fredag:

* Stressade för vi missade väckningen
* Packade
* Käkade
* Stressade
* Väntade
* Åkte buss hem, sov heela vägen
* Lärarna letade förbjudna objekt i våra väskor
* Jenny hämtade mig i skolan
* Jag somnade i soffan

Japp där har du typ allt jag gjorde ons,tors och fredag.
Måste lägga till att vi har ätit också men det kändes oviktigt.

Vi hade även guider med oss i bussen och på Westerplatte/ Stutthof.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0