Blåbärshoppning

*Tidsinställt*
Borde just nu vara i Risse alt vara påväg dit. Ska antingen hoppa Birk 80-80 eller Tilka 70-80.
Beror på hur hostig Birk är.
Är nästan mer sugen på att hoppa Tilka, Birk är ju trots allt för liten även om jag litar mycket mer på honom än på Tilka. För se vilken pålle Ingrid skrivit upp mig på.

En sak som är säkert är iaf att jag ska ta ut pengar för det har jag glömt fixa idag som jag hade tänkt.
Har heller inte lyckats få någon att fota så det lär inte bli några bilder annat än ev mobilbilder.



Hoppas det går bättre än förra gången då jag dök i en oxer å hade mig.

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; Ja, får man verkligen hoppas ! :)

2011-04-22 @ 19:04:43
URL: http://ourhorsesjuliaochnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0