Blåbärshoppningen

Blev inte att hoppa Birk alls för han var jättehostig och en annan tjej skulle redan hoppa Tilka två gånger innan mig så jag hoppade henne bara 80.

Stod i ridhuset som banpersonal tills jag skulle ta över Tilka. Hann bli riktigt nervös när jag stod i ridhuset och det höll i sig när jag började hoppa fram.
Fick i alla fall till några okej språng, innan vi skulle in.
Tilka var lite seg på framhoppningen.

Större delen av banan gick bra men efter hinder nr 7 kom jag helt ur balans i svängen till nr 8 och för att hon skulle hoppa drev jag på som fan.
Och hoppade gjorde hon, ett riktigt megasprång så jag föll som en vante nån meter innan mållijen -.-
Slog i axeln och framför allt svanskotan. Kan även ha slagit i huvet mycketmycket lätt. Erika tyckte att jag ändå hade klarat banan förutom det så hon "flyttade" bak mållinjen en bit så jag fick en rosett i alla fall, haha xD


Ska deffinitivt blåbärshoppa Tilka igen. Måste öva upp min balans med, så jag inte flyger pga den igen!

Tilkas 3:e rosett igår, den enda med mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0