Dunder

Red typ vilse eller vafan man ska säga, jag var vilse Dunder var inte.
Visade sig sen att jag inte var vilse, har bara inte ridit där sen andra gången jag red Dunder vilket var för mer än ett halvår sedan.

Vet inte hur länge jag red eller vart jag red men det var länge iaf!
Så länge att den snubbe som höll på att gallra i skogen när jag red ner kommenterade det när jag red tillbaka.
Stötte på 3 olika pållar i skogen inte en ända står i samma stall som D.
Men det hindrade ju inte honom från att vilja följa med dem.


Riktigt skön tur var det hur eller hur.
Perfekt väder, hittade nya superbra ridvägar och en pålle med ett helt aMaZiNg steg!
Pööörfa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0