Hööks - dåligt kvalité?

Jaha då fastnade man i hööks-träsket ännu en kväll.
Vet att jag egentligen inte behöver något men likväl fastnar man där.
Kikar på saker till häst. Främst till D men även rent allmänt.

Många tycker att Hööks har dålig kvalité på sina grejer och i vissa fall stämmer det.
Men ofta tror jag den påståda dåliga kvalitén kommer sig av fördommar och inte för att deras produkter är skit.
Billigt=dåligt
Dyrare=Bra
Samma sak med Börjes, de har också skitgrejer enligt många. Sen kan man ju fråga sig hur mycket grejer de som klagar, har därifrån för att kunna dömma ut hela deras sortiment.

Det mesta av mina hästgrejer är från hööks, inte fanken får jag köpa nytt hela tiden för att det helt omotiverat går sönder.
Sönder går dem ju, men då av anledningar tex att dojjorna släpper i limningen efter ett år.

Ae, nu ska jag fan sova. Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0