Skolan

Nationellt prov i Engelska hela förmiddagen, läs- och hörförståelse.
Kändes väl ganska bra. Kan nog bli ett VG där tror jag.

Fruktansvärt äcklig lunch idag så Eken undrade om jag ville haka på henne å käka pizza.
Blev en Millenium-pizza på Amigo. Den är typ som Victorias 2000-special ifall ni vill veta.
Alltså kebabkött och pommes, MUMSMUMS.

Skulle springa runt Linnessjön på idrotten men HATAR verkligen att springa utan anledning så jag gick.
Var på ganska dåligt humör.

Sist var det tyska, hela korridoren var fullpackad när jag kom upp och det surrade om att två tjejer slagits bara en stund innan. Stämmningen inne på tyskan var ganska speedad och läraren var nog jävligt trött på oss.
Sen så har hon fått för sig att det stör vårt arbete om vi lyssnar på engelsk musik så lyssnade på Klaus und Klaus( tysk öltältspop ).

Har huvudvärk så jag borde inte lyssna på musik men det gör jag i alla fall.
Take That har man aldrig för ont för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0