Söndag

Klev upp halv 6 och fixade mig. Cyklade sedan bort till Emma f.
Kom sen på att jag hade glömt nycklarna hemma så vi fick cykla hem igen.

Inga större missöden. Sheridan smet när vi tog ut hästarna men han kilade upp i en annan hage så det var inte så farligt. Ridskoleflocken håller på att ordna rangordningnen nu när det har kommit en ny häst och det ser ganska brutalt ut när alla hugger och sparkar efter en.

Vi tyckte lite synd om de lekt.hästar som gick utan vatten så vi fyllde upp ett par hinkar till dem.

Vi tog det riktiiiigt lugnt idag och tog en massa pauser så allt tog väldigt mycket längre än vad det kunde ha gjort.


Imorgon ska jag ha stalljour igen men då med mamma istället.
Det kommer bli intressant...


Kommentarer
Postat av: flickjakel

haha, skönt att det gick bra (y)



och vilken suprise att jävla Sheridan smet -.-'

2011-04-25 @ 17:57:23
URL: http://flickjakel.devote.se
Postat av: henke

SV: haha ja jag vet, men jag får lägga till lite då haha ;)

jag ska jobba på ett äldreboende :)

2011-04-26 @ 20:23:01
URL: http://henkeochtilda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0