Stalljour 30/4

Både jag och Canis försov oss idag.
Jag vaknade vid 7 så jag drog på mig allt och ringde henne.
Ingen frukost där inte.
Cyklade så jag var inte där fören typ 5 i halv.

Jobbade på och var faktiskt klara ganska tidigt idag.
Sara skulle iväg så jag sa att hon kunde gå.
Så jag la mig och typ sov en stund ute i solen på gräsplanen.
Fodrade oändligt långsamt i båda stallen.

Fick sen veta att vi inte alls bytt bort vår stalljour imorgon som vi trott utan att jag var tvungen att ha den.
Fatta att jag inte mådde bra då.

Enda dagen jag sovit ut den här veckan var i onsdags.
Jag hade behövt sova imon men nae nu går inte det.
Ska ha stalljour själv med hjälp av lite olika människor här-o-där kors-och-tvärs.

Sen så fyller Jenny år med vilket var huvudanledningen till att jag inte ville ha stallet imon.
Ska försöka så att jag slipper allt kvällsgöra såsom fodringar och insläpp.
Men det är inte särskilt troligt och inte lite jag ber om.


Imorgon får nog bli sista jouren jag har. Ska se till att räta ut med betalningen för alla jourer jag haft och sen vill jag helst inte ha fler. Det har krånglat till sig så mycket med dem.
Förövrigt är det min sista schemalagda jour så det lär inte var något problem ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0