Uppdate

Har inte orkat blogga de senaste dagarna så det blir en samling nu istället.
Söndag: Stalljour med Emma. Krångligt att få ut lektionshästarna. Hopptävling för häst där vilket gör allt lite krångligare. 
Segt att sälja godis för BUS. Sålde inte särskilt mycket.
Lattjade med folk över msn i mobilen under tiden vi sålde.

Måndag: Inget spec i skolan.
Red lektion på Tilka. Nästan hela gruppen fick ha halsförlängare på hästarna.
Tycker inte om att rida med snodd på, känns bara som att det är den och inte min förtjänst om det går bra.
Det gick ganska bra, fick en massa beröm och Tilka gick i form, hehe ! Ingrid tänkte jämföra hur Tilka gick i början med en stelbent kossa men hon tyckte det var en förolämpning mot kon XD

Tisdag:
Hm, vad ska man säga om tisdagen. Kan knappt minnas vad jag gjorde i tisdags så det var nog ganska ointressant.

Onsdag: Chillidill skoldag. Hade glömt bort att Jenny skulle med till D så hade lite lösa planer på att åka in till kalmar. Stackars Jenny var nog ganska trött efter rdiningen. Jag hade helkul, särskilt när jag cyklade iväg och Dunder brakade efter, trots att Jenny inte tänkt galoppera. Jag och D hoppade en stock och innan jag fick stopp på han även en pyttestubbe XD

Torsdag: Kan knappt minnas vad jag gjorde igår så det var nog inget intressant där heller. Har haft sömnproblem den senate veckan vilket ju indirekt är anledningen till att jag inte bloggat.
Inte så att jag INTE kunnat somna utan jag har sovit alldeles för mycket. Typ från det att jag kommit hem från skolan tills det att folket hemma ropar att maten är klar. Sen sovit efter det med! :O

Fredag: Matte på morgonen, vi jobbar med vår induviduella plan inför NP i Matte.
Sen Tyska och efter det lunch.
Orientering på idrotten och sen tyska igen då vi tittade på Türkisch für anfänger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0