Första skoldagen

De flesta av oss käkade frulle undgefär samtidigt imorse och fixade sedan det sista.
Vi tog bussen precis utanför vårt hus, bytte buss i Södra Sandby och hoppade ganska precis utanför skolan. Typ ingen visste vart vi skulle vara med de stod ju där med skyltar så det var ju inga problem. 

Har mest suttit i ett trist klassrum längst ner i ingenstans i byggnad 8. Vi har våra skåp däromkring men själva klassrummet har vi typ inga lektioner i ändå så det kvittar ju. Vi har även fått köra en massa namnlekar men trots det har jag inte lärt mig namnen på alla än. Fick göra nån slags "orientering" innan vi slutade för dagen. Måste fixa ett hänglås till skåpet då det inte är några lås på dem alls. Scawwy.


Polhemskolan är STORT SOM FAN och schemat skrämmer skiten ur mig bara genom att innehålla en massa matte, kemi och biologi vilket inget av dem är på min starkaste sida. Jag är absolut inte dålig men heller inte bra. Engelska och Svenska borde inte innebära några problem ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0