Good Morning Ostloverz

Jaha nu har man sovit en natt i nya boendet. Har fortfarande inte sett till min roomy men jag antar att hon kommer idag. Var å tittade in hur en annan som ska bo själv har det och mitt rum är ju ganska mycket större. Dock har hon sjukt mycket bättre utsikt än mig som bara ser rätt in på gården då hon har fönster rakt ut mot tävlingasbanor för hopp och fälttävlan.



Det gick bra å sova, drömmde knasiga drömmar där jag busade en massa och blev jagad av duktiga elever, lärare och rektorer. Mitt dröm-jag hade ju jävligt kul kan jag säga, kastade sig utför trappor och ett par gånger fönster, landade bra och kom undan varenda gång. Verklighetstroget? Naej, men det var en trevlig dröm.

Nog om mina drömmar, nu ska jag pallra mig ner och käka frulle.
So long CheeseloverZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0