Goodbye

Var ju som sagt uppe och fikade med Ulle och Erika på ridskolan idag. Hade bakt jättefina kladdkakor och dekorerat med en älg(poseidon) och en kamel(fatima) på vardera. Lämnade också till Pia och Ingrid som inte jobbade idag. 


När skulle cykla hem insåg jag att det här var sista gången på ett tag som jag satte min fot på anläggningen och att även om jag kommer tillbaka nångång ibland så blir det ändå inte samma sak. Det kommer alltid att vara hemmaanläggningen skulle jag tro men ändå inte samma sak överhuvudtaget. 
Tråkig view kan tyckas men ändå en smula jobbig att se när flytten närmar sig.
Gräsbanan där jag hade hoppats göra min tävlingsdebut det här året. Så blir det inte då jag inte har någon häst att tävla på.

Vemodig tror jag är rätt ord för att beskriva min känsla när jag cyklade hemmåt. Kan tyckas löjligt men om ni tänker er hur mycket tid jag har spenderat här de senaste 4åren så ja, då är dey kanske mer logiskt att det känns underligt att lämna det hela bakom sig.

Sista bilderna på ridskoleflocken på ett tag. Har dock bilder kvar att visa från när Jenny fotade.
Har inte sållat bland dem än och efter det ska de "gimpas".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0