Handlat och Movietajm

Köpte inget spec idag, lite bröd, kollegieblock, laxbitar ( till helgen ) och något som jag inte brukar köpa. Närmre bestämt Ben and Jerrys Cookie Dough Ice Cream ( tror jag den heter? ). Fy vad man kände sig tjockis när när satt å gluffsa i sig direkt ur paketen. Men det så man ska äta glass ur runda burkar - direkt ur. För det har jag sett att de gör i Americat så det så. Kikade på större delen av Välkommen Mrs. Doubtfire och drog sedan igång American Pie: Bandcamp. Gick efter upp och började räkna pengar. Än går det inte att bada i dem men håller jag tillräckligt bra koll på vart mina pengar går till så kanske jag än dag gör det.

Kommentarer
Postat av: N

Mer bilder på dig (framförallt), ditt rum, skolan osv.. :-) saknar dig.

2011-08-24 @ 18:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0