Packat o smort

Smort är ett väldans underligt ord. Så underligt att jag funderar på om det inte heter så alls. Det jag vill få fram är att jag har smort mina lädergrejer (stövlar, skor o sånt) och att jag är ganska färdigpackad nu trots att jag skjutit upp det till kvällen innan. Gör alltid så och det funkar ju gansk bra om man bortser från alla förebrående blickar från min mor när hon frågat om jag har packat det ena och det andra.


Var ju på Donken med Emma igår och sörjde min flytt. Fick en present från BUS vilket jag tycker är urgulligt! Tack brudar! Tog kort på den och tänkte fixa upp dem imorgon. Jag hoppas nämligen att jag kommer kunna använda min dator i bilen lite då det köpts en dator-bil-sladd till familjens laptop. Har dock inte provat den så jag vet inte om den funkar med min dator överhuvudtaget. Men gör den inte det får jag ju blogga imonkväll.


Känns hemskt att lämna allt bakom mig men samtidigt ganska häftigt. Har ju alltid sagt att jag ska flytta när jag börjar gymnasiet men att göra det är en helt annan grej. Kommer nog kännas fördjävligt rent ut sagt imonkväll när allt verkligen sjunker in.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det kan vara lite kämpigt ibland, men jag är övertygad att du grejar det! Jag gjorde ju det... :p Hoppas att du kommer trivas i nya boendet och på skolan! kramar från kusin linda

2011-08-21 @ 04:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0