Sista måltiden

Låter som om jag skulle avrättas eller nått men nae det ska jag ju då inte. Sista måltiden var det dock hemma om man räknar bort frullen imorgon. Elin hade kämpat hela dagen lång med en trerättersmiddag och jag tycker hon lyckades bra.


Riktigt snajsigt dukat var det i rummet och förrätten bestod av en räktoast (?) käkt serverat på en tallrik. Huvudrätten var en delikat potatisgratäng med ett exklusivt lager gyllene korn över och kycklingfilé i bitar med en grönpeppersås á lá CheF. Till efterrätt serverades vi en chokladmousse med en botten av finaste digestivechex och med en garnering av premium-hallon och förnuftigt riven choklad.


Jädra gott var det allt.
Förutom en ytterst delikat måltid fick jag även lite gifts av min andra syster såsom kollegieblock, pärm, pennor och annat smått och gått. Tack Jenny!

Preciiiis såhär såg det ut ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0