Skittorsdag

Ja de får man la fasen säga att det är. I alla fall i skolasynpunkt. 


§ Kemin skrämmer skiten ur mig för det verkar ju så jädra svårt och det har aldrig varit min starka sida.

§ Har under dagen suttit vid 4 olika bänkar och TRE av dem har gungat och dessutom så gnisslade en av dem som        fasen!

§ Mitt schema som tidigare var så bra är skittråkigt. Hade sovmorgon Onsdag och slutade tidigt Fredag. Det gör jag      inte längre för där ligger språket.


§ Att det var trångt i matsalen är en underdrift av extrema proportioner. Över 2000(!) elever och inte särkilt stor          matsal funkar inte på Torsdagar när alla äter samtidigt. Det var kö en bra bit ut på skolgården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0