Snabbvisit

Mina föräldrar var här på en snabbvisit innan de styrde kosan hem mot Nybro igen. Innan de kom hit spånade jag på ifall jag skulle bjuda på päron eller knäckebröd. Det är nämligen i princip det jag har att bjuda på. En bit ost och en frukostmacka skulle funka också men som sagt, det är ju min helgfrulle.


Jag har faktiskt lyckats få in och ihop allting ganska bra i rummet. Fortfarande ingen skymt av min blivande roomy och föreståndaren hade inte hört nånting från henne heller. Jessica heter hon i alla fall. Väggarna här är ju ganska tomma. De är liksom helvita och jag tvivlar på att man får måla om så jag får piffa på annat sett.

Kommentarer
Postat av: E

Varför svarar du inte på mitt sms för? va? va? va? ;)

2011-08-21 @ 18:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0