Söndag : Dunder

Joggade honom eller vad man ska säga, red i skritt trav och galopp men det var lugna kravlösa galopper och mest att han skulle röra på sig. Han gjorde jättesnällt allt jag bad om men inte mer. Han var nog trött för han gick Väldigt hårt i lördags när Erika red ut med några andra. Och för min del är lugnare turer där man bara rider utan att tänka en massa, bland det bästa med att rida Dunder. Det finna aldrig några krav på att han ska gå i form eller hoppa högt, aldrig några krav på att jag måste plocka fram hans bästa sidor hela tiden. Vi bara går.

Kom just på att jag ÄNNU inte fixat upp alla bilder från Falsterbo. Haha får ha de kvarvarande som utfyllnad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0