Crazy eyes och bra idéer

Klockan är halv ett och jag lyssnar på musik och kollar bloggar.
Ibland gillar jag bara my way of life jävligt hårt.


Tiden på dygnet + lysande dator = Crazy Eyes


Kolla bloggar = Bra idéer 

Så för att jag ska komma ihåg de braiga idéerna tänkte jag nu skriva ner dem så jag kan genomför dem imorgon, eller nu om jag hinner, jag har en viss Wordfeud-match att vinna mot den här pojken ->

* Göra en årskrönika som Semlur
* Snatta bild av Flickjakel och skriva om ritt på hennes pålle idag

Sen tänkte jag ev fila på en tillfällig header nyårsstyle. Tyvärr är det väldans dåligt med bilder i la Mobil men det löser sig nog. Men filandet blir endast om jag hinner, imorgon är en heltecknad dag egentligen.


Kommentarer
Postat av: Cornelia {Foto, häst, vardag]

Halloj! Anmäl dig till DAGENS BLOGG! :D Vinnaren presenteras kl 20.00! :D

2011-12-30 @ 14:43:21
URL: http://kindofscofield.blogg.se/
Postat av: Julia

Sv; skulle faktiskt kunna säga att det är mer kamerans och ph's förtjänst att de blev någorlunda bra, än mammas. Hon vet ungefär hur man trycker på avtryckaren ^^

2011-12-30 @ 20:42:05
URL: http://ourhorsesjuliaochnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0