Dagarna innan jul

Kom ju som sagt hem till Nybro i onsdags kväll. Lite mycket folk så jag stod upp i en timme av resan. Hade ju ganska mycket packning så jag var inte snabb med att flytta på mig. Måste på tal om det antingen lära mig packa mindre eller skaffa en större väska.

Mina vanor trogna hjälpte jag till med julstädningen så lite som jag abolut kan. Lyckas med detta genom att halvt om halvt gömma mig på mitt rum och ignorera alla som ber mig göra något vettigt. Ja, jag är en dålig människa som kommer ruttna i helvetet till tidens slut.


Har under de här dagarna bråkat en hel del med Ove, min dator som ibland bestämmer sig för att vara lika lat som jag och segar något fruktansvärt! Det gör det till ett helsike att kolla bloggar vilket kan blir ganska jobbigt för då pallas inläggen upp och efter ett par dagar kan det vara en sisådär 300-400 stycken som jag ska kolla genom.


Det kanske är karman som slår till direkt,
vad vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0