Julafton, juldagen och allt vad de heter

Brukar aldrig blogga särskilt mycket under juldagarna av någon anledning.
Det är ju inte så att jag inte har tid eller att det är något underligt man inte ska göra under julen.


Kollar heller inte bloggar i någon vidare utsträckning så ni kan ju tänka er hur roligt det har varit att kolla över ett par hundra inlägg de senaste dagarna som alla och oavbrutet handlar om julen, vem firade var, hur många julbord alla varit på, vem fick finast julklappar, vilken skinka var mest magnifik. Eller så mycket inlägg om skinka såg jag väl inte men det andra fanns det inlägg till förbannelse om.


Lite drygt ja men jag överlever för julen är en så mysig högtid i övrigt.
Dessutom kommer jag själv knåpa ihop inlägg som gäller min jul och vilken julskinka jag gillade bäst så det är inte över än för er heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0