Jul/Nyår

Det är mycket som är oklart inför jul/nyår iår. Känns inte sådär underbart om jag ska vara ärlig. Jag är ingen festmänniska och har faktiskt funderingar på att kolla om de som har stalljour i Risse Nyårsafton vill bli av med den. 

Men samtidigt vill jag ju hitta på nånting roligare än mocka! 

Så erbjuder någon trevlig människa mig nånstans att vara så tror jag nog jag accepterar direkt faktiskt, haha. Om jag får välja på stallet och umgås med folk väljer jag nog för en gångs skull folket.


Men över till något lite roligare. Den här funderar jag på att beställa. Frågan är bara om man inte blir lite begränsad iom att den är röd (julig) och om den inte är lite kort. 


Kortheten kan jag komma över, mer frågan om juligheten sätter stopp?


Kommentarer
Postat av: flickjakel

SJUKT FINT!



Jag och några (3 polare) ha snackat om att vara hos någon, laga planka (mat duvät ;)), efterrätt, käka chips, kolla en bra film och dricka typ ngt glas vin eller cider.



En mysnyår alltså, om det blir ngt kanske du e sugen ?

2011-12-12 @ 22:09:04
URL: http://flickjakel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0