Onsdag

Det blir lite huller om buller här med dagarna eftersom jag försummar bloggen och sedan en dag får ett ryck och bloggar om allt som hänt men inte i kronologisk ordning.

Så att det går bra i tyskan vet ni redan. 

Och som vanligt kommer jag knappt ihåg vad jag hittat på i skolan. 
Antagligen försökt trycka in fakta som jag bara behöver för att jag just går i skolan. Känns fruktansvärt onödigt att läsa in grejer somjag inte kommer ha någon praktisk användning av.

Och så dunkar vi in en karta över min skola bara för att.
bildlänk

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-12-08 @ 21:01:01
Postat av: Julia

Sv; Ja ;)

2011-12-08 @ 21:01:28
URL: http://ourhorsesjuliaochnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0