Plockat

Medan min syster har städat i princip hela huset har jag tagit en mindre promenad med hunden och plockat lite på mitt rum. Varje gång jag har varit hemma har jag tänkt att "NU ska jag ta tag i rummet och fixa så det inte ser ut som Hin Håles garderob" men alltjämt är det så det ser ut.

I min frånvaro har det flyttat in lite lådor och förra gången jag var hemma stod här ett nermonterat köksbord(?) samtidigt som rummet fortfarande belamras av grejer som jag lämnade när jag flyttade men inte har stake nog att slänga.

Någon klar förbättring kan jag inte säga att det blev men det känns bättre och det är ju en början. 
Får slita mig härifrån och sätta igång igen. Finns en trälåda här vars innehåll jag inte ens kommer ihåg så den ska jag rensa nu.


God Jul / Picad signar ut...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Köksbordet var nog mitt du. Det står i mitt förråd nu.

2011-12-22 @ 20:39:21
URL: http://quadrifolium.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0