Stallet 11-12-09

Av hade mockat under förmiddagen men jag ryktade Felice för att ha henne klar till fem. Började sedan rykta Edi i väntan på Av. På med sadel och träns på Felice, hade lindat innan hon kom och satt på reflexer så det var klart.

Totalt väderkaos när de skulle ge sig iväg. Elise fick hålla upp dörren för dem och stänga efter. Det var hagel, regn och emellanåt en och annan snöflinga.


Ryktade klart Edi som får vila i helgen och eventuellt efter det också. Han är i princip halt. Eller haltar gör han ofta när man skrittar fram men när det är dags att börja jobba så har det inte varit nått. Tills nu. Av skulle rida för tränare i Måndags men då gick han inte rent och har inte gjort sen dess. Så han får vila till efter helgen så får vi se sen.


Gjorde hinkar och höpåsar innan jag knallade hem igen.

Jag levde farligt och hade luva i stallet. FÖR JAG ÄR EN GANGSTER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0