The End Of An Era

Har efter lite letande faktiskt hittat en verison av Harry Potter and the Deathly Hallows som funkar ihop med min dator. Fatta hur drygt det är att få tag på en och så hänger inte datorn med i bilden utan den fastnar konstant och hoppar, medan ljudet fortsätter.

Men nu hittade jag äntligen en så med en skål popcorn körde jag igång. Den var bra men det saknades en massa detaljer i filmen. Detaljer som jag tycker skulle ha varit med. Jättesvårt att nämna nu såhär i efterhand men bland annat så har George ett öra för mycket (han tappar det i del 1) och varför Voldemort ens dog vet jag inte. Det blev aldrig tydligt om det var Harry som dödade honom eller om det helt enkelt var det faktum att ormen dog. Voldy blev ju bara till aska typ.


Så en bra film men med en hel del missar om du läst boken innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0