Tisdag - stalldag

Klev upp tidigt men lyckades ändå komma 3 minuter försent till min körlektion. Inte okej!
Som "straff" fick jag köra själv eftersom de andra redan parat ihop sig. Jag var LIVRÄDD när jag stod och skulle göra i ordning Nottingham, den enda hästen som skenat under vår tid på Flyinge..


Men det gick bra! Det var nog den gången där det gått bäst för mig. Rev visserligen lite "koner" men där skyller jag på mina optimistiska tendenser och så är det bra med det.


Jag tänker nog faktiskt be att få köra Nottie nästa gång också, bara för att det gick så bra. 
Jag behöver ju verkligen hitta ett offer att öva upp min säkerhet på och Nottie verkar passa för det endamålet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0