Tisdag

Drog till friskis igår med Sara och Jenny för Afrodansen men fick avbryta efter halva för att jag trodde jag skulle spy.
Så jag gick ut och satte mig. Såg nog ganska eländig ut för instruktörerna frågade efter en stund hur jag mådde.
Sa att jag mått illa men hade ont i huvet nu.
Så de satt jag kunde gå och lägga mig i en av sofforna och så kom de med filtar, dextro-tabletter ( druvsocker ) och vatten.
Låg typ i soffan å skakade

Fick även frågor om hurvida jag ätit och druckit under dagen.
Om jag brukade ha ont där och om de skulle ringa någon som kunde hämta mig.

De frågade även ifall jag ville prata med en läkare.
En av dem ringde till en polare som jobbade som sjuksköterska och frågade vad hon trodde.

Så jag fick en liten lapp med nummret till sjukvårdsupplysningen och så sa hon att jag kunde ringa dit om det inte släppte.

Men det släppte så jag gjorde inte det.


Kommentarer
Postat av: flickjakel

Usch då, hade du druckit under dagen då?

Annars om du kanske håller på att bli sjuk ? :D



DR FLICKJAAAAAKEL

till din tjänst!

2011-02-04 @ 12:16:00
URL: http://flickjakel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0