Nach Kälmäh

Översättning: Mot Kalmar

Jag å syrran tog den gula brummbilen in till Kalmar för att byta ett par ringar som jag köpt för ett tag sen som helt plötsligt blev förstora ( fuckat som fan ) så det gjorde vi först. Sen kilade vi vidare till New Yorker som INTE är elin favoritaffär.
Tror det är för färgglatt och för mycket paljetter där.

Men hör o häpna. Båda hittade något att köpa där. Elin köpte en tröja och jag en vår-/höstjacka.
Tror faktiskt det är första gången ever som JAG köper en v/h-jacka till mig.
Mamma har säkert tvingat på mig någon när jag har varir liten men jag liksom fryser inte så jag har inte behövt nån. Men den här var ju schnyyyyygg så den skulle jag ha med hem.

Eftersom ingen i min familj ser någonsomhelst mening med sk, outfitbilder så kan jag inte ta några.
Eller jag kan ju ta i spegeln själv, men hur snyggt blir det på en skala?

* NewYorkers hemsida hade så dåliga bilder så det kändes inte lönt att fia in nån

Kommentarer
Postat av: Elin

Kom hit så tar jag, eller använd självutlösaren... ;)

2011-01-05 @ 19:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0