Navet/Borås

Blev åksjuk på vägen dit. Hade även huvudvärk så det fick bli både Calma och Pamol (Y).

Fick börja med att typ fika medan de berättade lite om vad som skulle hända. Sen fick vi gå runt och kika en stund innan första "passet" började.
Delades i två grupper och min grupp höll typ på med papper och former.
Sen lunch på Borås Högskola. Jag och några till gick vilse påvägen tillbaka för vi gick själva så vi kom aningen sent.
Sen andra passet skulle min grupp återigen fixa med former. Den här gången med datorerna.
Gick inte särskilt bra. Dels fick jag inte till formen. och de grejerna vi faktiskt gjorde gick sen inte att lägga upp den sidan som tänkt så min grupp gick runt och typ lekte ist?

Blev inte så åksjuk på vägen hem så jag satte mig längre bak och försökte vara lite social.
Men nää, då fick jag ju en sjuhelvetes huvudvärk istället. HÄRLIGT !
Så det blev ytterligare två Pamol, och sen släppte det lite.

Tror nog inte att jag ska gå till skolan imorgon, det känns inte särskilt givande med den här huvudvärken hur eller hur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0