19 Juli

Åskade som fäen när jag klev upp idag.
Ganska mysigt så förutom att jag måste dra ur modemet och således endast kan använda datorn till att spela spindelharpan.



Fick inte igång internet när jag väl pluggat i det igen och panikade lite över ifall åskan hunnit smäcka det.
Receptet som jag behövde finns på internet så då fick det bli att laga något annat.
Är redan tillräckligt stressad när det gäller matlagning så när det händer något oväntat blir jag ikke glad!


Internet rätade dock ut sig till Elin o Pappa kom hem. Maten blev faktiskt ganska bra, tror inte ens mutti kan klaga på den. Har även hunnit slänga i en tvätt som jag strax ska hänga upp och bakat kladdkaka till fikat när morbro med familj var här.

NU: Hänga upp tvätt om jag lyckas slita mig från datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0