Dunder

Så fiiin han var idag. Piggelin och glad som få.
Red lite dit vägen tog mig, Dunder fick välja väg en stund men han tog så tråkiga stigar så jag tog över igen.


Smög ner till Dammen med Dunder. Eller aaa, han smyger ju inte så bra.
Verkar som att det borde gå och bada där, jag måste bara bada där själv med och kolla så att  sjön inte är allt för stenig innan jag går i med Dunder.

Hoppade två mini-hinder på hemvägen och ja jävlar vad han tände till.
Brukar bara kliva över dem eftersom de ligger så nära stallet vilket inte gör dem optimala varken på väg ut eller in.


Pratade med Erika om lite allt möjligt. Fick MASSA beröm för hur bra jag hade ridit igenom honom i söndags, haha! Tydligen hade han varit hur lättriden och mjuk som helst i måndags. Alltid kul och få hört sådant!
Inte idag. Men samma schabrak som jag hade idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0