Falsterboinköp

Här kommer då inlägget om Fredagen på Falsterbo Horse Show. Sent jag vet.
Regnade i stor sätt hela dagen och ärligt talat kollade jag och mamma inte särskilt mycket på själva ridningen. Stod och tittade en stund men tillbringade mesta tiden att gå runt och kolla i tälten. Regnade en heldel så det var lätt att gå i gångarna, innuti tälten var det trängre.
Strumpor 60kr Ridbyxor 99kr x2
Piké 149kr Stövlar 999kr

Ridstrumpor tot. 120kr

Sammanlagt:  1526 kr
Inte illa pinkat för stövlar, tio par strumpor, pike och ridbyxor.
Sen så är ju inget av det här några högkvalitetsgrejer men det kan jag leva med ;)

Kommentarer
Postat av: sandy

Sv; Själv har jag upplevt att Ultrashield bara hjälper en stund, men kanske får prova det igen på årets flugsvärmar.. Nu ska dock inte min häst till någon livsmedelsproduktion, men jag tycker ändå att det känns obehagligt att det är såpass mycket giftiga ämnen i våra vanliga flugmedel.

2011-07-12 @ 21:11:58
URL: http://sandrabanana.blogg.se/
Postat av: Tess

blä ville också vara på falsterbo :(

2011-07-13 @ 23:54:47
URL: http://egnaponnysar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0