Helgen

Lördag:
Stoort firande av Morfar, som fyller 70 på måndag, i Gullaskruvs folkets hus.
Hela släkten ( ink. morfars barns respektives föräldrar ( bland annat min farmor och farfar) var där ).
Med andra ord en jädra massa folk där jag uppskattar att jag kunde namnet på ungefär hälften.
Men det var la okej ändå.  Var tom uppe på scenen och sjöng med de andra kusinerna.

Sjunger, därav minen.
Ni ser i alla fall ungefär hur jag ser ut vilket just nu inte känns särskilt positivt.


Söndag:
Ytterligande firande av Morfar, denna gången hemma hos dem.
Betydligt mindre folk idag, bara mormor o morfar + deras barn med familjer.
Käkade, fikade och kollade på en film från som var från när några kusiner + Elin var små.
De spelade alltså in den själva och hade diverse nyhetsreportage.


Övergav
Dunder idag och glömde säga till ägaren, kom på det i bilen dit och kom då även på att jag glömt mobilen hemma. Fick ta mammas mobil men Erikas nr finns inte på eniro och mamma hade det inte så jag fick ringa till stallägaren och be henne säga till Erika (Dunders ägare).

Kommentarer
Postat av: Sofia!

Varför skulle det inte vara positivt att vi får veta hur du ser ut? Du ser bra ut, av det jag ser iaf och det tror jag inte att jag är den enda att tycka ^^

2011-07-26 @ 12:06:50
URL: http://sofia.hellmark.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0