Info

Fick hem info från Flyinge om boendet där förut ( eller ja igår om man ska vara noga ) och en blankett att fylla i om det. Det var även listor på ställen där man kunde bo utanför skolan. En del har väl häst med sig och då kan det ju vara ganska bra att bo nära den för att spara tid.


Jag har skickat ett mail för länge sedan och frågat om information men då var den jag skickade till på semester så jag fick bara ett autosvar. Skulle ha ringt upp till Flyinge men har skjutit på det så länge jag kan för jag tycker inte om att ringa till folk, varesig jag känner dem eller inte.


I de bifogade filerna fanns det bland annat saker som kunde vara bra att ha när man flyttar dit så tänkte kolla upp och ev packa ihop det imorgon om jag orkar. Tidigt kan tyckas men då har jag ju det gjort right? Och behöver inte tänka på det senare. Endel grejer kanske jag vill köpa nya och sen så är det alltid en massa småpill som man inte tänker på direkt.


My point med inlägget: bara 23 dagar kvar tills jag flyttar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0