Vrålhungrig

Det är vid sånna här tillfällen jag önskar att jag fortfarande hade kakor på mitt rum.
För nått år sedan hade jag en låda delicatobollar i garderoben och dessutom nån burk äckliga kakor i en låda nedanför sängen.
Är överlag glad att jag lagt av med det men JUST NU saknar jag mitt lager


Utsätter mig för stor risk genom att skriva det här, mamma är ju inte direkt medveten om chokladbollarna. Kakorna hittade hon någon gång och tittade ytterst ledsamt på mig såsom föräldrar gör istället för att skälla på en för men bollarnas existens har jag döljt väl.


Nånting susar gång på gång förbi mitt öra så det skakar i hela skallen. Obehagligt.
Särskilt som jag antar att det är nått slags kryp och jag har utvecklat en mindre krypfobi de senaste åren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0