Balkongtvätt

Lite sådär halvdesperat efter pengar som man är nu inför Falsterbo har man idag tvättat balkongen med en svamp, massa vatten och Cilit Bang - Bang och smutzen är wäcc.
Så mycket explotioner såg jag inte, smutsen fick jag dock bort till stor del.

Efter en stund kom jag på att högtalarsystemet ( hehe system xD ) som mamma tvingade mig krångla tillbak i hyllan efter att jag haft det när jag lagade mat igår (The Offspring är mycket bra matlagningsmusik!) ju gick att koppla ihop med mobilen.
Och vips så hade jag Linkin Park i högtalarna och städningen blev lite roligare.

Som ni ser flagar det ganska bra. När vädret tillåter ska jag måla det. Därför jag skrubba balkongen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0