Chesus!

WoopWoop!
Snart tar jag min cykel och brummar upp till skolan.
Är helt speedad och flummade nere i köket nyss.

Molle bara tittade på mig som "jaha nu är hon igång igen".
Min lärare skrev nalle på vår packlista men båda mina nallar är lite stora att stoppa ner i en väska.
Den största skulle vi inte ens få i bilen och den andra skulle bara yla hela resan.
Den största är svartvit och jättehårig, den andra liten, brun och släthårig.


Dagens fråga: Vart kan man få tag på slangbellor och ammunition?
Helst av allt skulle jag vilja ha nått slags skjutvapen men det är inte riktigt lagligt att skjuta med sånna mitt inne i stan. Även om jag tror att många delar min önskan om att smäcka några kråkor eller vad fågeljävlarna som väcker mig runt 4 på morgonen heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0