Gårdagen

Förutom att jag då varit funktionär så har jag drog även jag och sara ut en stund i den förbaskade solen.
Den tunna skjortan jag hade dragit på mig skyddade inte mina axlar så mycket från solen som jag hade velat. Däremot gjorde den mig varm och svettig så jag dyrkade skuggan och skydde solen.

Vi gick till Willys, köpte dricka och knallade sedan vidare ner till Linneasjön.
Vi tänkte sätta oss ute på bryggan och chilla men nae, då hade ju folk blött ner den så antingen fick man bli blöt eller sätta sig i ankbajs.

Inget av det var särskilt lockande så vi satte oss i gräset och njöt av skuggan.
Sara passade även på att smygfota några småbarn som plaskade i vattenbrynet.
Ni kan vara lugna dock, jag har sett bilderna och de är inte lika dåliga som mina. Huvud finns med som de ska, inga fingrar är ivägen och de är inte tagna i motljus.


Inte lika chillidill då som det var dagen innan men det var i alla fall chill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0