Hemma från betesridningen

Vi var faktiskt så det räckte ganska precis med en på varje häst.

Alla hästarna hade fått skorna avplockade vilket gjorde att de var ömfotade allihop.
Två som särskilt ömfotade fick dock åka transport medan vi red de andra.

Jag fick rida på Arielle, en liten c-ponny om jag inte minns fel?
Kände mig elak som som skulle rida på henne, jag är ju ingen lättviktare precis men hon
verkade inte ha några problem med att klara min vikt.


Arielle

Ju längre vi kom, desto piggare blev hästarna.
De har varit där innan och vet vart betet ligger.


Nysläppta lektionshästar. Inget stojj här inte.
Maten är viktigast.



Fick sedan åka tillbaka till stallet på traktorvagnen.
Tog sällskap hem med min "pensionerade" vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0