Hopptävling

Ska sälja godis för BUS imorgon i Risse och så tänkte jag vara där resten av dagen också och stå på banan som funktionär.
Känner att det kan vara bra med tanke på att jag själv vill ut och tävla nångång.
Har ju inte varit på så många tävlingar överhuvudtaget så det kan bli lärorikt (vuxenpoäng på ordet?).

Förra året brände jag mig så iår ska jag ladda upp med korta shorts(vill ha bruna ben.) och se till att smörja in mig med solkräm. Sen att jag kommer får världens FULASTE bränna om jag står på banan, det försöker jag glömma.
Man har ju nuförtiden gula västar på sig, YEAY.

Funderar faktiskt på att dra på mig en långärmad, man blir ju inte mycket varmare med det än med t-shirt/linne. Bara så jag slipper konstig bränna.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Svara gärna på "Veckans fråga" på vår blogg! "Vad föredrar du för färg på din utrustning?"

2011-06-05 @ 18:54:34
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0