Lindö 13-15 Juni 2011

Ska försöka hålla mig kort.
Tror inte ni vill höra detaljerat om precis ALLT så blir bara de saftigaste detaljerna.


Cyklade upp till skolan ganska tidigt och hämtade ut mina grejer(kommer bild sen).
Sen var det bara å vänta på att resten skulle dyka upp så vi kunde packa in oss i bilarna och åka till Lindö.

Satte upp tälten(kommer film), sen var det typ käka lite och sen fick vi sköta oss själva.

Öste på ganska bra sen på kvällen, vi och föräldrarna kom inte överens om volymen men vi är bäst så det blev som vi ville i alla fall. Sen på "kvällen" fick några av oss för oss att vi skulle ut och gå.
Så det gjorde vi.
Sen att vi inte hade en jävla aning om vart vi skulle, var i naturreservatet vi var eller att vi ovetandes blev förföljda av några föräldrar, det är en annan femma.
Ösregnade under natten så på morgonen höll det nästan på att rasa över oss.

Tisdagen hade jag och några till krig i vårt tält, kastade marshmellows och sånt. Hittade tre stycken i min väska när jag kom hem. Har frusit som fanken båda nätterna trots alla kläder och min sovsäck. Tisdagen var lugnare om man ser till musiken, vi spelade mest kort och chillade.

Badade gjorde vi också, premiär för mig.

På onsdagen väcktes vi alldeles för tidigt så vi försökte somna om.
Det fick vi inte för en stund senare drog de upp tältet när vi var i det (det hade ingen botten).
Sedan städade vi, plockade bland annat upp allt godis som åkt runt i tältet under kriget. Gick hela morgonen med Niklas hatt på huvet, fick höra att jag passade i hatt så jag kanske ska ta och införskaffa en egen.

Åkte hem tidigare än planerat för alla ville hem. Åkte med och lämnade tälten. Vägen var slingrig som fan så jag och Niklas blev åksjuka. Fick skjuts hem av saras pappa så min cykel får stå ännu en natt bredvid annexet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0