Shopping - IGÅR

Åkte med Elin och mamma till Modehuset och senare till Giraffen.
Bytte mina skor som jag fick när jag fyllde år.
Köpte även ett par shorts(!) och ett jättesöt linne.

Provade även ut ett par stövlar som jag ska köpa när jag får pengar.
2000kr kommer de gå på vilket för mig är ganska mycket pengar även om jag vet att många lägger det tredubbla på stövlar och tycker det är billigt.

Shorts från Kappahl: 249:-
Linne från Kappahl: 199:- Mönstret är egentligen blått men det försvann i bildprocessen

Sen var det 25% på hela köpet så det kostade bara 336:- sammanlagt ^^


Stövlar: 1999:- Tror det var dessa vi tittade på, men är inte säker.


Inlägget skulle kommit upp igår men var för lat så blev inte av att fota linnet och shortsen.
Men fotade linnet idag och de andra bilderna har jag tagit från butikernas sidor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0