Skolan Tisdag

JaHapp. Nu är det bara två skoldagar kvar för min del, imorgon är det solidaritetsdag så då ska jag vara hemma.
Ska försöka tvätta lite för mina kläder är i princip slut och ligger utspridda över mitt golv.

Idag var det dock vanlig skoldag som började med kortspel på bilden.
Betygssnack/film på Svenskan och sen lunch.


Efter lunchen var det slöjd och då fick jag chockande nyheter.
Vi skulle ha ponnyridning idag, vid klockan 16:00.
Jag hade ingen aning, Sara hade ingen aning och tjejerna som ringt mig visste inte heller om det förän de såg lapparna på stan.
Stress kan man säga präglade resten av dagen för min del. Ringde och smsade till olika medlemmar i BUS och alla var upptagna på ett eller annat sätt. Jag slutade egentligen tio i fyra så det skulle vara omöjligt för mig att fixa med hästar och transport (och dessutom måste ju någon köra oss ner ).

Ringde tillsut Ingrid och hon visste knappt heller att det var, hon fixade så att Kristoffer skulle köra ner med en ponny så skulle vi se om vi fick tag i någon mer. Fick sen sluta tidigare så då ringde jag och sa att jag skulle cykla dit så kunde han ta med en ponny till. 


Hur det sen gick på själva ponnyridningen, är det ens något ni är intresserade av att läsa om?
Vet att några (läs: Elin) tycker det är för mycket häst i bloggen och det kanske är fler som håller med.
Ni får säga om ni vill höra hur det gick.

Kommentarer
Postat av: flickjakel

JAG VILL VETA JU !

2011-06-08 @ 17:57:06
URL: http://flickjakel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0