Skolavslutning

Kom lite sent till övningen med kören innan 7-8ans avslutning men äsch, man måste ju fixa sig redit.
Den omgången gick bra. Fick ganska ont i fötterna och så var vi inte säkra på om vi fick sätta oss ner under talen men det gjorde vi i alla fall.

Efter den var klara satte vi oss i klassrummet och väntade på att få gå ner till matsalen med resten av klassen för tårt-ätning. Trodde de skulle bli nån äcklig jordgubbstårta med sockerkaksbotten men det var en helnice bakelse med jordgubbs-, choklasmousse och kladdkakebotten.
Mums!

Sedan var det dags för vår egna avslutning som gick fint.
Jag fick ett stipendie i form av pengar från Samfondens medel (?).
Efter själva avslutningen var det betygsutdelning i klassrummet.
Ärligt talat är jag lite besviken på mina betyg, jag vet att dem är bra, men jag vet också att de kunde varit bättre.
Jag har ju liksom sänkt mig i tyska :/

Men jag fick ju även tillbaka panten för nycklarna så idag har jag gått plus 532kr vilket är helt okej!
Efter betygsutdelningen drog jag och mutti till kvantum och köpte smörgåstårta. Ikväll blir det pizza med familjen för jag har inget liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0