Skolan

Holmerin (rektor) hade nått typ samtal med klassen
om hur vi ska försöka vända den jobbig stämningen vi är i nu.

Sen innan Svenskan skulle jag försöka skriva ut mitt arbete
men det gick inte särskilt bra.
Så när jag väl kom till klassrummet hade jag blivit utlåst.
Great!
Men Katja släppte in mig i lärarrummet och hjälpte mig att fixa det sista.

Senare på dagen bjöd Kajsa på glass eftersom det var hennes sista lektion med oss och så hade hon en massa viktigt att prata om inför nationella i matte.


Ajusste.  Höll på att bryta nacken på idrotten.
Skulle göra en bakåt kullerbytta och kastade mig bak på ryggen/nacken.
Not so good.
Så det sträkte till som fan och i mitt huvud hörde jag något som krasade...
Men det mesta gick över till skolan slutade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0