Avslutningskläder

Ja då är ju den stora frågan nu när skolavslutningen närmar sig vad ska man ha på sig?
Kollade igenom Nellys festklänningar och hitta en massa fint.
Problemet är bara att det antingen inte skulle passa min kroppsform för fem öre,
var alldeles för dyrt ( typ ett- till tvåtusen) eller helt enkelt svart.


Jag har ju faktiskt en massa klänningar som jag skulle kunna ha.
Men sen så vill jag ju ha nått speciellt. Nått som jag inte liknar något som jag redan har.
Här är i alla fall skorna jag tänkt ha. Just gotta löööve ém

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: Det finns lokala 80 & 90 cm, däremot är lokal 80 väldigt ovanligt. Inte sett det på länge faktiskt (kanske slutat med det som lokalt?), det vanligaste är att lokalt startar på 90 cm.



Men vi hoppade en 80, det stämmer. Men det var ju riksmästerskap för ridtravare, alltså hela meetinget var anordnat av ridtravarföreningen så de hade inte de "vanligare" klasserna. Så 80 cm var tyvärr det högsta som fanns.

2011-06-01 @ 00:20:14
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: Anonym

90 och 1 m fanns oxå ;-)

2011-06-01 @ 10:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0