Del Ett - Skånetrippen

Hemma från Skåne igen.
Delar upp resan i två inlägg så blir det inte så jädra mycket att läsa på en gång ^^

Lördag:
Åkte hemifrån typ 8(?). Var hyffsat speedad hela resan så jag dampadelite.Försökte köra "gul bil" med mamma men hon uppskattade inte det, tråkmåns. Jag var även kartläsare vilket jag helt fenomenal på.

Har redan lagt upp det på fejjan men ah, måste ju lägga upp det här med.
Min humor<3^^
Mamma: Hur långt har vi kvar?
Jag kollar kartan,
Olivia: Ca 7cm.
Mamma: Hjälpfullt.

Vet inte riktigt när vi kom dit men jag och Anna drog ganska snart iväg bort till Flyinge och kollade på deras nationella ponnytävling. Det var 3orna på Hippoloigymnasiet (det jag ska gå) som hade planerat hela tävlingen.

Käkade lunch när mamma och moster Irene pallrat sig dit och efter det gick mamma och jag med på en guidad tur på själva anläggningen. Sjukt stort var det!
Kommer nog behöva karta i början.

Sen följde jag med Anna ut till hennes ponny Conny. Tog ett par kort när hon poosade.

Har inte redigerat bilden alls.

Sen på kvällen var jag med kusinen på nått slags disco, pratade med några av treorna om Flyinge
och typ för/nackdelar jämfört med andra ställen ^^

Del två kommer nog imorgon eller på tisdag,
det beror på hur trött jag är efter skola,ridlketion och styrelsemöte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0